DayRoll – Asiakaskokemuksen ytimessä

DayRoll – Asiakaskokemuksen ytimessä

Jokainen työyhteisö on ainutlaatuinen. Siksi meille on ensisijaisen tärkeää ymmärtää asiakkaidemme yksilölliset tarpeet ja tarjota ratkaisuja, jotka tukevat heidän tavoitteitaan parhaalla mahdollisella tavalla. Yhdessä asiakkaidemme kanssa määrittelemme järjestelmän asetukset – kuten työehtosopimusten mukaiset säännöt ja paikalliset sopimukset – juuri heidän tarpeisiinsa sopiviksi.

Tavoitteemme ei ole vain luoda toimivia ratkaisuja, vaan varmistaa, että ne ovat myös selkeitä, helposti omaksuttavia ja tukevat organisaation pitkäjänteistä kasvua ja kehitystä.

Aidosti palveleva asiakaspalvelu

Meille asiakaspalvelu on enemmän kuin tukitoiminto – se on kaiken toimintamme keskiössä. Tarjoamme suomenkielistä asiakaspalvelua monikanavaisesti: puhelimitse, sähköpostitse, Teamsissä ja tarvittaessa kasvotusten. Haluamme varmistaa, ettei yksikään asiakkaamme jää yksin.

Tavoitteemme on olla enemmän kuin palveluntarjoaja – olemme luotettava kumppani, jonka avulla asiakkaamme voivat keskittyä olennaiseen.

Helppo ja sujuva käyttöönotto

Uuden järjestelmän käyttöönotto tehdään mahdollisimman sujuvaksi. Prosessi alkaa sillä että kuuntelemme tarkasti asiakkaidemme tavoitteet ja haasteet. Näiden pohjalta räätälöimme palvelumme vastaamaan juuri heidän tarpeitaan.

Lopputuloksena syntyy ratkaisu, joka tukee toimintaanne ilman ylimääräistä säätöä. Oli kyseessä työehtosopimusten tulkinta tai tekniset ominaisuudet, asiantunteva tiimimme on aina valmiina auttamaan.

Kasvua ja kehitystä – Yhdessä asiakkaan kanssa

DayRollin joustavat ominaisuudet tarjoavat teille entistä paremmat työkalut hallita ja seurata työnteon sekä hallinnon yksityiskohtia. Ratkaisumme mukautuvat tarpeisiinne ja auttavat rakentamaan tehokkaammin toimivan kokonaisuuden.

Kutsumme sinut tutustumaan, miten DayRoll voi tehdä toiminnastanne entistä sujuvampaa. Anna asiantuntijoidemme auttaa teitä hyödyntämään järjestelmämme täysi potentiaali.

Varaa aika aika minulta, kerron lisää mihin kaikkeen DayRoll taipuu!

 

Katja Masalin, 

Asiakkuuspäällikkö 

+358 44 5567271

katja@dayroll.fi